

As in the previous year, the Budapest Opera House was once again the venue for K&H Bank's Christmas VIP client event. The surprise of the evening was the "reversed setup," as we served guests a special gala dinner on stage, which was made truly exciting by performances by artists appearing in the boxes and the auditorium.

A two-day international conference at two venues, with a grand gala dinner. We hosted 350 guests at the event.

K&H Bank hosted 300 guests at its VIP customer event at the Opera House. In an unusual twist, dinner was served on stage, accompanied by a colorful dance and singing performance.

A festive event at the Mercedes-Benz plant in Kecskemét, where we surprised the 220 guests arriving at the venue with special technical solutions.

A Weber-Terranova márkával már évek óta szoros a kapcsolatunk. Online kommunikációs szolgáltatásaink közül microsite-ok és bannerkampányok tervezését, e-mail marketing kampányok lebonyolítását és országos sales promóciókat szervezünk számukra.

A Weber 7 éves fejlesztése után piacra került, forradalmian új NEON termékcsaládja foszforeszkáló tulajdonságú vékonyvakolatot, festéket és fugát kínál a kreatív építészeknek. Az új almárka tenderen elnyert bevezető kampányában nagyszabású termékbemutató show, online, outdoor, instore és PR megjelenések szerepelnek

A UPC és a Vodafone első közös nagyszabású eseménye egy karácsonyi partiban öltött testet a Puskás Arénában, ahol két szinten, izgalmas és szórakoztató aktivitásokon keresztül ismerkedhettek egymással a kollégák.

A Vodafone hagyományos, üzleti évet indító összejövetele 2020-ban a digitális térbe költözött a koronavírus járványnak köszönhetően. Az élőben streamelt eseményen az üzletági vezetők saját otthonaikból vettek részt előadóként, amit virtuális közösségi játékok színesítettek.

Az illusztris gálaesten a jövőt idéztük meg a Vodafone kiemelt partnerei számára, akik többek között élőben tapasztalhatták meg az 5G technológia kínálta nagyszerű lehetőségeket. A cég 20. születésnapi ünnepségével egybekötött rendezvényen futurisztikus fényfestés és színpadi produkciók szórakoztatták a közönséget virtuális hoszteszek segítségével.

A Gozsdu udvar és az Akvárium Klub mellett még további 12 budapesti szórakozóhelyen megjelenő promócióban olyan sztárok működtek közre, mint az Anna & the Barbies, Bye Alex, Dukai Regina, Fehér Balázs és a The Biebers. A kommunikáció és az installáció elkészítése mellett, a hosztesz szolgáltatásokat is cégünk biztosította a kóstoltatáshoz.

The first corporate event at the renovated Puskás Arena was Vodafone's Christmas party. We entertained the 1,800 invited guests with a unique circular stage solution and colorful digital programs.
.avif)
A K&H 30. születésnapjára rendezett eseménysorozat főszereplői a bank munkatársai voltak, akik egy tehetségkutató showműsor mintájára jelentkezhettek és juthattak el a parti élő koncertjének színpadára, ahol híres hazai előadókkal duettezve mutathatták be ének- és tánctudásukat. Az izgalmas kiválasztási és felkészülési procedúrán profi szakemberek segítették a munkatársakat a produkciók létrehozásában, amit a hálás közönség egy fergeteges hangulatú bulin élvezhetett.

A Pólus számára az egész éves marketingkommunikációs stratégiát ügynökségünk tervezi és az abban szereplő taktikai kampányokat le is bonyolítja. Ennek része a különböző események megszervezése, a sales promóciós kampányok kivitelzése, a CSR aktivitások menedzselése, valamint az ezekhez kapcsolódó online, instore és outdoor megjelenések tervezése.

A szakmai konferenciát követő programon a cég munkatársainak sikertörténeteivel ismerkedhettek meg a résztvevők, amely számos inspiráló és megindító pillanattal tette felejthetetlenné a rendezvényt.

Az őszi iskolaszezon nem is kezdődhetne másképp, mint egy vásárláshoz kötött játékos promócióval, amely garantált ajándékkal jutalmazza a Pólus Center vevőit - legyen az szülő vagy gyerek. A közvetlen kommunikációt a vásárlókkal hoszteszek segítik, illetve online és instore megjelenések egészítik ki.

We designed and built a unique stand for Vodafone at BrainBar, opening a new chapter in Hungary for one of the world's largest telecommunications companies.

A több országot érintő közlekedésbiztonsági roadshow Magyarország, Szlovénia és Csehország OMV kútjain fogadta az autósokat. A Michelin állomásokon szakemberek ellenőrizték a keréknyomást, profilmélységet, valamint az abroncsok állapotát.
.avif)
A Sirha Budapest nemzetközi élelmiszeripari és HoReCa szakkiállításon a Metro számára tervezett 900 négyzetméteres standon a cég leginnovatívabb szolgáltatásait és termékkínálatát mutatta be a látogatók számára. Az interaktív digitális elemekkel és főzőshowval tarkított eseményen a 9 részből álló standrendszer a Metro egyes szolgáltatási területeit mutatta be látványosan.

A Michelin hagyományos, immár 9. éve megrendezésre kerülő nyári eseménye a közlekedésbiztonság mellett a mozgás és a sport fontosságára is fel kívánja hívni a figyelmet. A családokat megmozgató bringázás mellett többek között színpadi és gyerekprogramok, e-sport sátor, bmx és triálshow szórakoztatta a látogatókat.

A MOL Groupnak készített, többszörösen díjnyertes standon Németország, Lengyelország és Olaszország műanyagipari kiállításain mutatta be a vállalatcsoport a fókuszban lévő termékeit. Az innovatív, letisztult design elegáns miliőt teremtett a MOL Group értékeinek és jövőbemutató termékeinek megjelenítésére.

We surprised the 450 guests of the Hungarian-French Chamber of Commerce and Industry with a spectacular show and Hungarian-French fusion cuisine.

A K&H magyarországi felső vezetői találkoztak ezen a rendezvényen, ahol workshop és kiegészítő Hungaricum program várta őket. Az exkluzív privát vacsorán személyesen Palágyi Eszter készítette el az ételeket a vendégek számára.

A Hyundai Kona bevezető kampányának online koncepciójában a márka három fő jellemzőjéhez kerestünk influencereket, akik egy látványos bemutató rendezvényt követően fél évig a social média különböző felületein osztották meg Konás élményeiket a követőkkel és a közönséggel.

We built an 800 square meter METRO stand at SIRHA Budapest, Central Europe's most important food industry and HoReCa trade fair. For years, the exhibition has been an unmissable event for Central European hospitality, confectionery, bakery and gastronomy professionals.
.jpeg)
A minden évben megrendezésre kerülő, nemzetközi szinten elismert rendezvényértékesítési workshop és fórum legutóbb is izgalmas szakmai programokkal várta vendégeit, akik többek között Michelin csillagos séfek fogásait kóstolhatták meg a vacsora során. A második estén a vendégek számára networking lehetőséget biztosítottunk egyedi műsor elemekkel és Dj bulival a végén. Mindezt Budapest egyik legkülönlegesebb helyszínén, a Twenty Six-ben.
.jpeg)
A Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara elegáns gálavacsoráján gasztronómiai különlegességekkel, fényjátékkal és zenei virtuózok előadásával szórakoztattuk a vendégeket a Pesti Vigadóban.

When designing and creating the award-winning stand, it was important to give visitors a taste of Harman's values and the quality it represents.

A MOL Motoros Family blog tartalomgyártása mellett a hozzá kapcsolódó Youtube és social media contentek tervezését és kivitelezését is cégünk végezte, illetve a megjelenéseket koordinálta.

A KPMG 30. jubileumi évének indítása egy inspiratív és felvillanyozó rendezvénnyel vette kezdetét, ahol a látványos vetítéstechnikát rezidens DJ szolgáltatta zene, Gifymata, Popdaráló vetélkedő és a munkatársak energiáját felhasználó dekorelemek tették teljessé.

Nagy sikerrel debütált az Europeum Bevásárlóközpont számára készített karácsonyi promóciós kampányunk, amely új kommunikációs koncepcióval és arculattal látott napvilágot. Az Europeum frekventált elhelyezkedésére utal a "Kapóra jövünk..." üzenet, amihez szintén mindig kapóra jön egy áruházi promóció.

Az Auchan 20. születésnapját ünneplő rendezvényen a cég munkatársai egy nagyszabású indoor-outdoor családi mulatságon adhatták át magukat a felhőtlen szórakozásnak. A streetfood sétány finomságai mellett főzőverseny, sportprogramok, gamer sátor és influencerek várták az érdeklődőket. A különböző műfajú kisebb koncerteket a nap végén nagy szabású zárókoncert koronázta meg.

Construction and design of a product demonstration stand for Huawei's new generation of mobile devices

Az Olimpiai Távú Triatlon Magyar Bajnokság részeként megrendezett eseményen a három sportág kedvelői mellett külön megmérettetésen is részt vehettek az indulók a Női, a Junior és a Rádió1 exkluzív futamán.

A HVG állásbörzése készítettünk standot az Auchan megbízásából. A stand kialakításánál fontos szempont volt, hogy a leendő munkavállalók ízelítőt kapjanak az Auchan Employer Branding értékeiből és hangulatából.

A Batiste szárazsampon márka számára Facebookon és Instán futó nyereményjátékot hirdettünk, amely tesztelésre és szelfizésre buzdította az érdeklődőket. A content management és hirdetés koordináció mellett influenszer együttműködés is része volt a kampánynak.

A Budapest Liszt Ferenc Repülőtér utasainak szervezett Valentin napi promócióban egy látványos installációval egybekötött promóciós aktivitás csábította a szerelmes-párokat vásárlásra és egy kis játékra. Az eseményre tervezett stand a Frontier nemzetközi marketing versenyben shortlistre került.

Papp László Budapest Sportaréna Az Auchan saját kávézója ihlette a HVG Állásbörzéjére készített látványos standot, ahol a HR-es kollégák ajánlatait meghallgatva kávéval és croissant-nal vendégeltük meg az érdeklődőket. A rendezvényen a stand elnyerte a Leglátványosabb arculati megjelenés díját.
Get in touch
with us!
At Extreme, we specialize in organizing memorable events that connect brands with their audiences. Discover how you can take your event to the next level!